torsdag 31 december 2009

2009

2009
2009 börjar gå mot sitt slut
Här är en sammanfattning av mitt 2009!
Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Inte vad jag minns.
Höll du några av dina nyårslöften? NÄ!!
Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Ja.
Dog någon som stod dig nära? Nej.
Vilka länder besökte du? Bara Sverige
Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010? Inte vad jag kan komma på.
Vilket datum år 2009 kommer du alltid att minnas? Svårt, ingen aning.
Vad är din största framgång år 2009? Bytt jobb.
Största misstaget? ???
Har du varit sjuk eller skadat dig? Nope
Bästa köpet? Ny mobil.
Vad spenderade du mest pengar på? Ny mobil, kläder, krogbesök.
Gjorde någonting dig riktigt glad? Fast anställning på nya jobbet.
Vilka sånger kommer alltid påminna dig om år 2009? Higher
Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Nä.
Vad önskar du att du gjort mer? ???
Vad önskar du att du gjort mindre? ???
Hur tillbringade du julen? Med släkten o familjen
Hur många förhållanden? 1, samma som förut
Favoritprogram på Tv? Idol
Bästa boken du läste i år? Jessica Anderssons.
Största musikaliska upptäckten? Erik Grönwall
Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Minns ej.
Något du önskade dig men inte fick? Filt med värmeslinga.
Vad gjorde du på din födelsedag år 2009? Var hemma tror jag
Hur skulle du kunna beskriva din stil år 2009? Rockig kanske ;)
Vem saknade du? Min bror Patrik som är i australien.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar