lördag 30 januari 2010

Dåligt med uppdatering.

Janne sa nyss att han tyckte jag var dålig på att uppdatera min blogg. Han vet ju inte vad som händer i mitt liv och hur jag mår!!!!! Hahahahaha..... han är rolig han.
Men det händer inte så mycke just nu. Jag bara jobbar och tar hand om det vardagliga. På helgerna slappar jag eller festar loss lite. Och jag mår riktigt bra! Min svacka är försvunnen! Hoppas det dröjer lääääänge innan nästa svacka!! SÅ....finns inte så mycke mer att berätta.
Kan ju säga att Janne har äntligen gått med på att måla räcket och panelen i hallen vit!!! Och faktiskt så blir han riktigt nöjd! "Told u so" Och jag kan inte annat än att hålla med, men det visste jag ju redan....
Igår var vi ute på krogen. Hamnade på O´Learys. Det var skitkul. Mycke folk o bra musik. Jag fick upp Janne på dansgolvet mer än 1 gång, trots att det var scotts som lirade. =)
Nästa helg är det fest igen, eller 2 stycken faktiskt. På samma kväll!!! En 30-årsfest och en 25-årsfest. Det blir att klona oss. Nädå, vi går på 30-årsfesten först sen tar vi oss in till stan och går på 25-årsfesten senare. Skönt att vara inne i stan på natten när man ska ta sig hem.
Ikväll blir det att kolla på "Robinson"-finalen! Mys med familjen. ME LOVE <3

Hörs senare...
Puss & Kram

1 kommentar:

  1. Gud vad skönt att höra att du mår bra igen. Jag blir riktigt glad för din skull!!!!
    Jag är ledsen att det inte blev nåt i helgen, men jag på en kvarterskrog i Nyfors som var mycket billigare än O´Learys. Blev dessutom bjuden hela kvällen ;).

    KRAAAM

    SvaraRadera