torsdag 7 januari 2010

Grubblar!

Fan.... Igår däckade jag med feber och en rejäl förkylning. Inte Ok!!! Tack gode Gud för att Ipren finns!! Har egentligen inte tid att vara sjuk! Har massor att göra på jobbet. Men men, vad gör man! Bara bädda ner sig och försöka bli frisk så fort som möjligt!
Annars har det varit mycke grubblerier, men jag tror att det känns bra nu! Dåligt samvete har jag, jag sårar ju en annan person när jag får dom här psykbryten. Men nu känns det att det kommer att ordna sig och det kommer bli BRA!!
På måndag fyller min stora tjej hela 17 år!! Herre Guuud, vad fort tiden går! Hon var ju bäbis nyss ju! Det är nu man känner att man börjar bli gammal! Tur att jag är som en 25-åring i sinnet!!
Är jag skapligt pigg i morron så ska vi hem till brorsan och käka pizza och spela Buzz! Och sen på söndag blir det kalas här för mig & Jossan. Själv fyller jag ju 25 år den 18:e!!! Hahaha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar