söndag 17 januari 2010

Söndag

Söndag igen. Har tagit hand om en jättedisk och springer även i tvättstugan. Det tar aldrig slut!!! Kämpar för att få upp Janne ur sängen! Idag var det inte lätt. Klockan är nu 12.42!!! När jag kom upp i morse såg jag att han hade haft en liten fest för sig själv. Vaknade även inatt av att han spelade musik.... Kanske dax att vända på dygnet nu!!
I fredags var vi ute på O´Learys. Var på tjejfest först. Riktigt trevligt! Tyckte det var ganska lite folk ute men det gjorde inget. Vi som var där hade kul ialf. I lördags blev det god mat, läsk, Robinson. Sen skulle vi kolla på "En sommar med Göran". Den var så himla dålig att jag somnade. Sämsta jag sett på länge.
I morron är det min födelsedag. Usch, vill inte fylla år mer nu! Nu är det inte kul längre. Jag får vara hemma o fira mig med tjejerna. Janne jobbar ju kväll förstås! Men men, det är mysigt att vara med bara tjejerna oxå. Kanske äta nåt gott? Vi får se....
Nä.... Ner i tvätteriet igen då! Ha det gott alla vänner.
Puss & Kram

Ps. Tack min söta Mickis för du fixade med layouten på min blogg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar