lördag 6 mars 2010

Grisslehamn

Här är lite bilder från vår härliga spa-resa. Nog fick vi lugn och ro alltid. Det var ett stort ****hotell. Men det var jag och Janne + 6 personer till som bodde där. Lite vääääl tyst. Hade ju velat ha lite mer liv och rörelse omkring oss. Men vi gjorde vad vi kunde för att ha trevligt. Efter vår 3-rätters middag var klockan 20.45. Hm... vad gör vi nu då??? Ahhh, ett biljardbord :) Vi körde match efter match. På med musiken från min mobil. Janne vann några matcher och jag vann några. Fan va kul det var! Jag bara MÅSTE köpa ett biljardbord. Nästa projekt hemma: Riv väggen i gästrummet = ett stort rum som det kommer få plats med både biljardbord, soffa, barhäng, darttavla mm mm!! Visst låter det bra?? :D
Ok... Maten var väl ok på hotellet. Det märktes att det var lågsäsong. Var lite halvfabrikat på allt. Men jag är inte kräsen, det var gott.
Spa-avd var väl sådär. 2 bubbelpooler, 1 vanlig bastu, 1 ångbastu. Problemet var att bubbelpoolerna var inte riktigt uppvärmda, typ 33 grader bara. Och det var bara ångbastun som var igång. Men men, lågsäsong! Men det bästa av allt var behandlingarna. Det tyckte Janne oxå. Jag hade en behandling som hette "hot choklade". Helkroppsmassage med chokladolja. Ansiktsbehandling. Helt underbart!!! Jannes behandling hette "new man". Det var massage och ansiktsbehandling med portömning. Hahaha. Anyway så tyckte han det var suveränt. Så.... det var det bästa på hela resan! På hemresedagen så var det frukostbuffe som var sådär. Det ingick även en lunch innan man åkte hem, men den sket vi i. Vi åkte hemåt. Tänkte då att vi tar svängen över Västerås/Ikea. Väl där så var det stängt pga snö på taket! Typiskt!!! Men dom bjöd ialf på korv med bröd och kaffe. Hehehehe. När vi kom hem satte vi igång med storstädning. Sen blev det lite god mat. Sen däckade vi i soffan med en film. "Precious" hette den. Grym film! Fan va arg jag blev av den!!!!! Mycke bra och känsloladdad film! Se den!!! Nä nu ska jag bädda ner mig med en bok. Har dragit på mig en förkylning. Inte ok!!!! Hörs snart igen.
Puss & Kram




















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar