tisdag 2 mars 2010

Tisdag

Sitter med en kopp kaffe och är nästan klar för att ta mig till jobbet. Försöker surfa för att kolla om det är några bussar som är inställda. Igår kväll var det visst det. Bussarna hade stora problem att ta sig fram på vägarna, precis som alla bilar. Vart fan är plogbilarna????
Just nu är jag inne i en "trött" period. Lång jävla period!!!! Jag vill ha sol och värme nuuuu!! Känns som att man bara jobbar, äter o sover. Jobbar, äter o sover! Jag är helt slut i både kropp o själ!!! Stackars min make! Han får stå ut med mycke! Vilket tålamod!!! Imponerande! Men på torsdag åker vi ialf på vår efterlängtade spa-resa! Vore ju trevligt om jag kunde hålla mig vaken lite senare än 20.30!!!!! Härligt ska det bli ialf. Äta o dricka gott. Bubbla o få lite spa-behandling. Bara njuta av lugnet och koppla av! Tror vi behöver det både Janne o jag. Vi har aldrig offrat pengar och unnat oss nåt sånt här tidigare. Var verkligen på tiden!!!
Nä.... dax att sätta fart! Ha en bra dag. Hörs snart igen.
Puss & Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar