onsdag 10 februari 2010

klantarsle

Vill börja med att tacka Andreas och Niklas för deras roliga fester i lördags!!!!!
Idag hade vi utbildning på jobbet där jag var en av "kursledarna". Två andra tjejer höll i den teoretiska biten, sen hjälptes vi alla åt vid den praktiska delen. Det är ett nytt dataprogram vi ska lära ut alla inom folktandvården sörmland om digitalröntgen. Det gick över förväntan för mig. Var visst mer säker och kunnig än vad jag trodde. =) I morron fortsätter kursen. Helt slut i huvudet är jag. Somnar nog tidigt idag.....
Idag är jag helt solo hemma. Janne jobbar, Jossan är hos Jesper o Mickis sover hos Mathilda. Tänkte då göra det enkelt för mig och bara äta lite mackor. Tog ut bröd ur frysen och la in det i micron. Fan....va är det som luktar? Rök? Hm, kommer det ifrån? SHIIIIT, det brinner i micron!!!!!!! Hade glömt ta bort metallgrejen från brödpåsen! Kan ju säga att det brann ganska duktigt! Så typiskt mig!!! Klantarsle!!!
I helgen blir det lugnt. Har lovat att jobba på lördag. (Som moraliskt stöd). Kan ju vara bra att vara på plats ifall det krånglar med röntgen.
Så, där fick ni en liten uppdatering. Händer inte så ofta....
Puss O Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar