torsdag 18 februari 2010

Update

Oj, Nu var det längesen jag bloggade igen. Fan va dålig jag är på det. Skärpning!!
Fast å andra sidan har det inte hänt så mycke. Jobbar mest. Just nu har jag fullt upp. Vi har kört igång med digitalisering av röntgen. Vilket kräver en hel del installationer och utbildning. Eftersom jag är support för det så är det jag och ett par tjejer till som sköter det där. Det är på alla kliniker i hela sörmland!!! Plus att jag har mina ordinarie arbetsuppgifter! Med andra ord....Jag har häcken full! Inte bara på vardagarna utan även på helgerna! Puh...... Jobbigt som fan, men sååå roligt!!!!! =)
På det privata planet så är allt bara bra. Det enda som jag kan tycka är lite trist är att Janne jobbar skift. Och jag jobbar så mycke, så när jag kommer hem så äter jag sen somnar i soffan. Så dom kvällarna som vi äntligen ses så är jag så jäkla trött. Helgerna är det bara att försöka komma ifatt med det vardagliga. (om jag inte jobbar) Men förhoppningsvis är detta bara en övergångsperiod och vi kommer in i den normala rytmen igen. Fast det är en låååång period! Det här med röntgen är planerat med utbildningar under hela 2010!!!
Nästa vecka är det sportlov. Har en förhoppning om att kanske kunna sluta lite tidigare varje dag. Men det visar sig!!! På fredag nästa vecka har vi after work med jobbet. Ska bli kul. Får se var vi hamnar.
Snart är det dax för min och Jannes spa resa! Längtar sååååååå!!!! Gud va jag ska koppla av! Njuta av lugnet och att få umgås med min man. Bara han och jag!!!
I tisdags firade Josephine och Jesper 2 år. GRATTIS till er!!! Hoppas det blir minst 2 år till.
Dax att fortsätta jobba lite. Ska försöka uppdatera liiiiite oftare. Ha d bra!
Puss & Kram

1 kommentar:

  1. Dålig blogg.......Jag kan inte hitta "Glla" knappen. Hahaha Puss

    SvaraRadera